Ads

Thursday, December 13, 2007

apa khabar

salam on line dari saya, che mid.

Seorang suri rumah sepenuh masa setelah tiga tahun berhenti kerja, teringin berkongsi pendapat terutama dengan suri rumah lain atau ibu-ibu berkerjaya tentang hal-hal 'orang rumah' dan sewaktu dengannya.

Mempunyai tiga orang anak meningkat remaja berusia 16, 12 dan 11 tahun; 2 lelaki dan seorang perempuan, memang bukan mudah mengasuh dan mendidik anak pada zaman sekarang. Inilah salah satu sebab saya meninggalkan dunia kerjaya yang amat dicintai pada 2004.

Saya beranggapan bahawa saya bukanlah seorang ibu yang hebat dan mempunyai banyak kelemahan terutama dalam hal pendidikan anak-anak juga bukan wanita atau isteri yang hebat di mata suami. Namun begitu saya tetap ingin menikmai hidup yang singkat ini seadanya kalau bukan sebaik-baiknya.. insyaallah

Jadi teruskan bersama saya...

No comments: