Ads

Friday, April 16, 2010

Karnival Naza

Ahad lepas Che Mid dan famili telah menjenguk ke Karnival Naza di Stadium Shah Alam yang berlangsung pada hari Sabtu dan Ahad. Disebabkan cuaca amat panas, kami cuma bertahan selama setengah jam saja, kesian kat Deeja..


Boleh tahan juga yang datang memeriahkan karnival ni. Sebenarnya Naza Kia buat promosi dan jualan kereta Naza. Selain dari itu, diadakan juga pemeriksaan kereta percuma, jualan aksesori dan alat ganti.


Che Abang sedang menyibuk-nyibuk sambil melihat kereta kami diperiksa



Suasana panas membara di gerai aksesori


Kereta baru di pasaran - Naza Forte


Naza Picanto comel je


Newly launched - Sportage Facelift - cantik oo!!


Janda berhias - Naza Rondo - adik kepada Citra dan Caren



Jom tes draif .. boleh pandu balik kampung terus.. he he

Kereta terpakai Naza Ria pun banyak terjual pada masa tu. Tapi Che Mid tak sanggup nak ambik gambar deretan kereta tu, sebab tempatnya di luar kawasan utama ni. Cuaca panas sangat!!



Si unta raksasa ni sentiasa redi untuk membiayai pembelian kereta-kereta Naza. Tapi Mamat berbaju merah dan berceloreng di muka tu saja je menebeng kat depan unta... perasan Che Mid nak ambik gambarla tu.



Ni seorang lagi Mamat perasan, tapi sayang kita tak kenal dia. Entah-entah jiran sebelah..


Macam-macam acara hiburan turut diadakan - karaoke, mewarna muka, permainan video dan persembahan artis. Sistem bunyi yang kuat menyebabkan Deeja terkejut dan menangis sekuatnya dari dalam kereta tolaknya. Fes taim dengar bunyi sekuat itu ya Deeja!


Faris dan anak-anak lain berkumpul di gerai permainan video

Disebabkan cuaca panas, kami cepat ronda-ronda dan bergegas ke tempat lain. Abahnya yang beria nak balik cepat sebab kesian tengok Deeja berpeluh-peluh kepanasan. Tapi dalam  kereta, Deeja ada tempat duduk sendiri. Ha.. cuba tengok!


Tempat duduk VVIP


Inilah tempat duduk Deeja, dah ambik tempat abang Ayan. Belakang tempat pemandu, sebelah kakak Farah. Kejap lagi lenalah budak kecik ni!!

No comments: